Tilmelding/betaling - klik på top menuen!
For at ride i rideskolen, skal man være medlem af Holte Ride-Klub. Derudover skal man tilmeldes et hold, der passer i niveau til ens ride erfaring og vores undervisere i rideskolen er altid behjælpelige med at finde det rette hold. Der kan også sendes en mail til rideskolen.

Prøvetime

Hvis man ønsker en prøvetime, kontaktes vores rideskoleansvarlige på rideskolen@holte-rideklub.dk. Der betales på dagen via mobile pay (underviseren oplyser nummer og ser kvittering på telefonen). En prøvetime koster 200,- kr og der kan kun bookes én prøvetime.

Udmelding/holdskifte

Hvis du ønsker at afmelde dig et hold, skifte hold eller udmelde dig af klubben, skal du sende mail til rideskolen.
Flytning af hold skal ske efter aftale med rideskoleansvarlige, herefter kan man flytte hold via ventelistetilmelding på hjemmesiden eller HRKs rideskoleansvarlige flytter holdet. Det er underviserne som bestemmer hvilket hold man kan gå på.

Opsigelsesvarsel ved udmeldelse er løbende måned + én måned.

Hvis du står på venteliste til et andet hold, sendes der automatisk en mail med et link til holdet, når der bliver en plads. Det er vigtigt at følge det rigtige link, da der tilbydes mulighed for ikke at tage imod tilbuddet, at flytte fra et hold til det tilbudte hold eller at tilmelde sig det nye hold uden at afgive plads på et allerede tilmeldt hold.

Afbud
Ved afbud sendes der en SMS til underviseren minimum 1 time før holdet starter, afbud kan også sendes til vores rideskole ansvarlige på rideskolen@holte-rideklub.dk.

Ferier, helligdage og lukkedage
Rideskolen er lukket i juli måned, hvor hestene går på sommergræs, og i skoleferier (Vi følger Rudersdal Kommune). Derudover kan der forekomme enkelte lukkedage i løbet af året, fx pga. stævner mm. Der ydes kun kompensation for aflyste hold, hvis det årlige antal ridetimer for holdet kommer under 4 x 11 = 44 minus helligdage.